Monday, July 2, 2007

හිටියොත් හොඳට හැදී දෙවියොත් නමට වඳී....

ඔංචිල්ලා තොටිලි කොහින්දෝ
රන් සළුපිලි වළලු කොහින්දෝ
දොයි දොයි පුත ලපටි බිලින්දූ
රන් කඳ රැක දේවී සුරින්ඳූ...

රුසිරෙන් සරු මල්සර පරදා
නුවනින් ගණපති ලෙස සැමදා
තෙරුවන් වැඳ දෙවියන් පුදලා
මිනිසුන් මැද මිනිසෙකු වීලා
හිතමින් මවගේ කතා - දොයි දොයි දොයිය පුතා

සලකණු පර පණ තම පනසේ
හොර බොරු නොකරනු කිසි දවසේ
ඉපදුණු රට දැය සහ සමයයි
රැක මල පසුවද නම නොමැකෙයි
හිටියොත් හොඳට හැඳී - දෙවියොත් නමට වඳී

මේ සින්දුව අහද්දී මහා පුදුම හැඟීමක්‌ මගේ සිතට දැණුනි. ඒ කෙබඳු හැගීමක්‌ දැයි මට නොහැගේ.මහා සතුටක්‌ මිශ්‍ර දුකක්‌ එහි විය. මෙහි පදරචනය ඊට ගැලපෙන තනුව හා සුජාතා අත්තනායක මහත්මියගේ හඩට මගේ සිත නැළවෙන දරුවෙකු ගේ තත්වයට වැටින.

මේවා කොතරම් අගනා ගීතද ? මේ වගේ වටිනා ගීත දහස්‌ ගණන් අප සතු වුණත්... අනේ අපේ තරුණ පරපුර කකුල් දෙකට විතරක්‌ ගීත අහන හැටි.. මනස කොතරම් විකෘති වෙලාද කියල කීවොත් අර EMINEM ගේ I'm So Sorry Mom කියන ගීතයට මෙලෝ හසරක්‌ නැතුව නටනවා.. නමුත් ඒක විදින්න පුලුවන් සින්දුවක්‌ ද? " මට සමාවෙන්න අම්මේ මම අද රෑට අම්මා මරනවා " කියලා අදහස්‌ කරන ගීතයට පිස්‌සු විකාරෙන් නටනවා මම අනන්ත දැකලා තියෙනවා..
ඒත් ඉතින් ගිය නුවණ ඇතුන් ලවාවත් අද්දන්න බෑනේ.

හිටියොත් හොඳට හැදී දෙවියොත් නමට වඳී....

1 comment:

දසුන් සමීර වීරසිංහ said...

අපේ අය ඔය සිංදු වලට නැටුව‍ට තේරුම දන්නේ නෑ.