Wednesday, May 30, 2007

My Flickr Photo Site - මගේ ෆොටෝ අඩවිය


මට අමතක වෙලා තිබුණ දෙයක්‌ අනුරාධ රත්නවීර මහත්තයා මතක්‌ කරලා දුන්නා. ඔයාට බොහොම ස්‌තූතියි මහත්තයෝ. මොකද මට ෆ්ලිකර් ( Flickr ) වෙබ් අඩවිය අමතක වෙලා තිබුණේ. මම අලුත් පින්තූර ටිකක්‌ දාලා නැවත ෆ්ලිකර් ( Flickr ) වෙබ් එක අළුත්වැඩියා කරා.

http://www.flickr.com/photos/randunu/

මට ඉස්‌සර මාර පිස්‌සුවක්‌ තිබුනේ කැමරාව ඇරගෙන ගම වටේ යන්න. ආමි ( Armi ) එකේ අයියා කෙනෙක්‌ගෙන් ඉල්ලගත්ත කැමා කිට්‌ එක ඇදගෙන මගේ වැඩේ කුරුල්ලො පස්‌සේ දුවන එක. හැබැයි ඉතින් කුරුල්ලොංගෙ ෆොටෝ ( Photo ) වලට වැඩිය වදින්නේ වෙන වෙන ෆොටෝ. ඒ ගත්තු ෆෝටො අපේ ශ්‍රී ලංකා ෆොටෝ ෆ්ලිකර් ග්‍රෲප් එකේ දාල තියෙන්නෙ. සමහර වෙලාවට මම ගත්ත හොඳ ෆොටෝ ( Public )පබ්ලික්‌ එකේ දාන්න පොඩි ලෝබ කමකුත් ඇති වෙනවා. ඉතින් කොම්පියුටර් එකේ පුරවගෙන හිටියා කියලා ඇති ඵලයකුත් නෑනේ. ලඟදි නම් ෆොටෝ ටුවර් ( Photo Tour ) එකක්‌ යන්න බැරි වුණා මොකද මේ දවස්‌වල අතේ වැඩියෙන්ම තියෙන්නේ කැමරාව නෙවෙයි..මගේ ආදරණීය ගිටාර් ( Guitar )එක.

අනුරාධ මහත්තයා මතක්‌ කරාට පස්‌සේ ආයෙත් ෆොටෝ ටුවර් එකක්‌ යන්න ආස හිතුනා. ඒත් කාලය තමා ප්‍රශ්නේ. මේ දවස්‌ වල මට කාලය ෆ්ලැටිනම් ( Platinum ) හා සමානයි. වෙලාවක්‌ ආවෝත් ෆොටෝ අරගෙන අප්ලෝඩ් ( Upload ) කරන්නම්. එතකන් මේ ෆොටෝ ටික බලන්න.

http://www.flickr.com/photos/randunu/

No comments: